Κυριακή, 30 Ιανουαρίου 2011

Η ιστορία του Ελληνικού dragster(2)

Από την άνοιξη του 2000, που ουσιαστικά το Power Techniques και το Athens Dragster Club   ξεκίνησε την ιστορία του ελληνικού dragster, μέχρι και σήμερα, το δημοφιλέστερο μηχανοκίνητο σπορ στην Ελλάδα έχει περάσει από πολλά στάδια εξέλιξης αλλά και…παρακμής.

Οι αγώνες τύπου dragster είναι παλιά ιστορία στην Ελλάδα. Ξεκίνησαν  την δεκαετία του ’80 στο αεροδρόμιο της Λαμίας, όπου ανήσυχοι και τουλάχιστον ηρωικοί αναβάτες συμμετείχαν σε αγώνες επιτάχυνσης( sprint και όχι dragster ) τρέχοντας ένας κάθε φορά, κυνηγώντας τον απόλυτο χρόνο στα 400 μέτρα και μάλιστα με μετρητικό εξοπλισμό που χαρακτηρίζεται στην καλύτερη περίπτωση ακατάλληλος για τέτοιου είδους αγώνα . Ουσιαστικά αυτοί οι αγώνες αποτελούν τον πρόγονο των αγώνων dragster, που στην Ελλάδα εμφανίστηκαν το Μάιο του 2000 με τον πρώτο ever αγώνα dragster, που έγινε στο αεροδρόμιο της Τρίπολης.

Tο όραμα

Για την ακρίβεια όμως το 2000 δεν ήταν η απαρχή της ιστορίας. Το όραμα της διοργάνωσης αγώνων dragster στην Ελλάδα υπήρχε στο μυαλό του εκδότη του Power Techniques ήδη από το 1998, όταν παρακολούθησε για πρώτη φορά τα FIA Eurofinals στην πίστα της Santa Pod και μαγεύτηκε από τον κόσμο της απόλυτης επιτάχυνσης. Μετά από ένα χρόνο ακριβώς, τον Οκτώβριο του 1999 το Power Techniques κάλυψε για πρώτη φορά τα Eurofinals με αποστολή στη Santa Pod , και αυτή ήταν η πρώτη σοβαρή ενασχόληση με το χώρο από τον ελληνικό περιοδικό τύπο.

Λίγο πριν το τέλος του 1999 συστάθηκε το ADC (Athens Dragster Club) και έγιναν όλες οι απαραίτητες κινήσεις προς την ΕΛΠΑ ώστε το όραμα να πάρει σάρκα και οστά και να γίνει επιτέλους πραγματικότητα . Το εγχείρημα προχώρησε και έγινε πραγματικότητα. Επένδυσαν τους επόμενους μήνες αρκετά χρήματα και χρόνο ώστε το dragster να μπει σε γερές βάσεις και να προχωρήσει σωστά.

Στις 4 Ιουνίου, στο Δημοτικό Κήπο Λεμεσού, έγινε η απονομή των επάθλων στους νικητές του πρώτου αγώνα dragster της Κύπρου για το έτος 2005. Σχεδόν όλοι οι αγωνιζόμενοι παρευρέθηκαν σε αυτή την συνάντηση και τίμησαν με την παρουσία τους την απονομή των επάθλων, που έγινε εν μέσω πολύ καλού κλίματος. Μαζί με τα κύπελλα δόθηκαν και χρηματικά έπαθλα-επιταγές (συνολικά 8.500 Κυπριακές Λίρες) στους νικητές των κατηγοριών auto και moto. Ο κ. Κουλουμάς, πρόεδρος ΣΟΣΑΑΚ και  Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, δήλωσε ότι η διοργάνωση θα καλύψει τα έξοδα σε 8 αυτοκίνητα που θα θελήσουν να τρέξουν στην Ελλάδα στον αγώνα του Ελληνικού, τον Ιούλιο.

Post At 3:35 μ.μ. By Xaralampos Ioannidis

Follow Blog

Facebook Like

Copyrights

Blog Copyrights

myfreecopyright.com registered & protected

Rss Copyrights

myfreecopyright.com registered & protected

creativecommons

Άδεια Creative Commons

Profiles

Facebook ProfileTwitter ProfileYoutube ChannelBlogger ProfileGoogle Profile

Ads

 
Designed By X. Ioannidis